F A K E S M I L E


ブログパーツ ハピネム

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

kayy! budak tu kutuk aku !



first of all aku nak bagi tahu korang macam mana rase difitnah ! korang pernah rase ? tak kan ? so senyap ! hati aku still bolehh sabar lagi dengan apa yang telah berlaku hari niyhh ! aku tak bengang pasal budak CAPITAL S ,but aku bengang ngan kawan dia yang .cakap aku BOHSIA !korang tahu apakah itu BOHSIA ? kalau nak tahu .panggilan ni khas untuk orang yang tak ade maruh jew ! but ! aku nak bagi tahu somethings yang aku ni still suci lagi kayy ! kalau ye pon kau tu dah KOTOR tak payah lah nak tempias bagi kat aku ! kau ingat kau bagus kew ..setakat muka jew nampak baik ,lebih baik kau pergi gali kuburlah !sory untuk aku cakapkan ! but blog aku niyhh tempat aku luahkan perasaan aku yang sangat tak puas hati ngan kau ! aku tak cari masalah ngan kau ! so tak payah nak cari masalah ! aku malas nak cari gaduh ngan pompuan murahan ,macam KAU !

0 comment[s] | back to top