F A K E S M I L E


ブログパーツ ハピネム

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

akan merindui kau sampai bila bila , bestfie .





weiyhh , alia zahirah , sumpah aku nak nanges bila dapat tahu kau dapat tawaran pergi MRSM JOHOR . walaupun kau tengok aku tak nanges , tapi nur zahirah nampak semua tuhh . aku tak nak nanges depan kau sebab , tak nak bagi kau risau pasal aku , bila kau dah pergi jauh . mula - mula NABIELA pergi , lepas tuhh SHARIFAH and now , kau pulak yang pergi jauh dari aku ! weiyhh ,aku rindu masa kita , kita tidur sama sama dekat melaka . aku rindu masa kita borak borak . tadi AMALIA tanya aku , "kalau alia pergi siapa yang nak isi tempat dia dalam group kita ? " sumpah start dari tuhh, aku rasa terharu gila . aku ingat lagi bila kita bergaduh dulu . sumpah aku menyesal pasal semua tuhh . kau banyak bantu aku , kalau tak , tak ada maknanya , aku berjaya sekarang niyhh. aku ingat lagi , bila kau , nak backup lynette. masa tuhh aku marah gila dengan kau , aku rasa macam nak maki kau je masa tuhh . kau selalu backup dia , sedangkan dia buat "dono" je dengan kau .kau boleh bayangkan , betapa hati aku niyhh sakit ! aku rindu masa kita lepak rumah syamin . kita main bole sama sama .a kita main lappy sama sama . sekarang niyhh kau pergi ! aku dah kehilangan kawan yang selalu aku gurau gurau . panggilan yang tak boleh aku lupa kan , ALIA GEMOK . hahahaha , sumpah kelakar gila panggilan tuhh . kau dah lha kurus keding , sampai hati kite orang panggil kau ALIA GEMOK ,kan ? weyhh agak agak , bila aku boleh jumpa kau lagi ? mesti kau dah lupakan aku , kan ?
mesti kau dah lupakan aku , bila kau balik nanti !


bagi aku , kau lain dari lain . kau tak macam sorang budak niyhh, berlagak gila . sumpah aku meluat !kau tak macam alia , yang aku kenal dulu . kau dah banyak berubah . kau dah pandai cari pasal ,kan , sekarang niyhh ? dulu budak nerd , sekarang niyhhh , kau pandai cari gaduh dengan orang kan ? kau backup aku , masa aku gaduh , kau sound budak yang aku gaduh , tuhh . kau memang berani , sebab tuhh aku sayang kau . sayang sangat sangat . masa kita darjah 4 dulu , kita selalu gaduh pasal projek sekolah yang cikgu bagi , sampai amalia lari masuk tandas menangis , aku tak boleh lupa weyhh .
i love you so much untill the end . halal kan hutang aku selama niyhh dekat kau , tau !

0 comment[s] | back to top