F A K E S M I L E


ブログパーツ ハピネム

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

aku rindukan dia !

hye blogger , dah lama tak update . :( , banyak betul pekara yang berlaku , dalam masa yang panjang ni :( . ada cerita sedih , ada cerita gembira :/ . cerita yang sedihnya , kawan aku , arinah dah pindah MRSM johor , masing-masing dah pindah . now , yang tinggal dekat sekolah tu hanya lah aku, zaza,mama,wawa dan ika . sumpah sedihh ,itupun dah jarang jumpa , sebab masing-masing dah jadi pengawas, masing-masing dah ada tugas , dah tak dapat lepak macam dulu lagi , kalau kau dengan alia ada , mesti best kan ? now korang dah dapat kawan baru (Y) , aku happy giler , sebab tengok korang happy . even aku rasa kehilangan , kali terakhir kita lepak , masa hari kecemerlangan tu , aku rindu saat tu .

0 comment[s] | back to top