F A K E S M I L E


ブログパーツ ハピネム

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Alia Zahirah I Miss You

ASSALAMMUALAIKUM
nampak tak muka i macam mana ? ehh , muka budak budak kan ? act , cuba tengok mata saya :3 , lebam kan ? itulah , budaktak cukup tido . and dia selalu menangis , sejak kebelakangan ni . hurmm , you know what , i miss alia zahirah , very much . sumpah rindu sangat. aku dah takde sape-sape selain dia , dia je lah pendegar setia aku . masa aku sedih, dia yang selalu nasihatkan aku supaya aku kuat . now , dia dah pergi jauh , dan mungkin susah untuk berjumpa dia :(
even sekarang aku bahagia disamping Nur Zahirah dengan Amalia , tapi tu tak sama , dengan kebahagiaan aku dengan Alia Zahirah . dia ajar aku erti Berdikari . kalau dulu semua benda aku harapkan dekat dia , tapi sekarang ni , semua aku kena buatsendiri . mula-mula , memang lah rasa kekok nak buat benda tu sorang-sorang, tapi bila aku ingat apa yang kita lalui sebelum ni , aku rasa macam ada kekuatan dalam diri aku . hurmm :'(

kau tahu , dah 3 hari aku mimpikan pasal kau . dalam mimpi tu kau mengadu dekat aku yang kau cakap "duduk asrama bosan" hurmm . lagi satu , dalam mimpi aku sebelum ni , aku tengok kau bahagia sangat. aku tanya kau , "macam mana dengan kawan dekat sana?" then kau jawab "best sangat" lepas tu dia tanya "kau marah ke ?" belum sempat aku jawab , mimpi tu terus hilang . aku cuma nak bagitahu kau . "aku bahagia tengok kau gembira , cuma aku cemburu sikit bila kau cerita pasal kawan baru kau " aku sayang kan kau , aku nak selalu ada dengan kau .

dulu kau banyak bantu aku dalam pelajaran . time aku susah kau je sorang yang ada dekat sisi aku :( now , aku dah takde "teman susah senang disisi" , even aku tahu , aku dah Zahirah dan Amalia . cuma kau je yang aku boleh percayai . aku nak bagitahu kau , sekarang ni aku ada banyak masaalah , tiada siapa tahu masaalah aku . dan aku pon taknak bagitahu sesiapa , kecuali kau , cuma kau jelah satu-satunya sahabat , yang boleh aku percayai . aku harap kau tak pernah lupakan aku , sebab aku sayangkan kau . mak aku selalu tanya pasal kau . mak aku pon rindukan kau :) . aku harap kita dapat jumpa lagi . aku harap persahabatan kita tak putus , disebabkan jarak perhubngan kita :') , aku rindu kau .


_________________________________________________________________________
i love you . MUAHHHHHHHHHHHHHHHH :*


0 comment[s] | back to top