F A K E S M I L E


ブログパーツ ハピネム

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Kecewa + kosong, kosong . lalalala ~

Heyy , peeps , cerita terbaru yang agak menyedihkan , jugak :( , err . tak tahu , nak mula dari mana :3 . terasa dituduh , "mngangu hubungan orang" erghh . sumpah aku bukan macam tu , ni semua bermula dengan tweet aku pasal K-pop tu , ohh no , aku tak suka tengok ada hubungan retak disebabkan aku , aku tak suka!! .

heyy , you know what , tweet tu , bukan untuk awak sebenarnya . saya tahu , awak pon , peminat K-pop right ? #PengakuanBeraniMati tweet tu bkan untuk awak pon :3 . sampai awak perlu buat , acc twitter baru ? err , saya ganggu ehh ? sorry ehh :( ,terasa sangat dengan perangai awak, saya hormat awak , sebagai orang lebih tua dari saya , that's why , saya tak berani nak lawan . takut nanti lain pulak jadinya :( dan bertambah masalah nanti .

hurmm , terasa dengan tweet awak tempoh hari . tapi saya buat tak tahu je , takut tweet tu bukan untuk saya . *buat malu je nanti* , tapi dari gerak hati saya, memang tweet tu untuk saya pon kan ? haha , maaf ye akak , abang dan orang yang terasa :( . hurmm . *tak suka ada life macam ni * hurmm . hopefully , abang,akak boleh blocked adik . supaya dah takde lagi salah faham ni lagi .............

Dan paling tak suka kalau ada orang lain yang terlibat juga dalam hal ni .. hurmmm .saya taknak disebabkan hal ni , semua orang berpecah belah . haishh . cuma pekara kecil je kodd . mahu diperbesarkan . hishh ..sekali lagi saya ulang ,
"I'M SORRY"


0 comment[s] | back to top