F A K E S M I L E


ブログパーツ ハピネム

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

hye wassup
hye hye .... 
asalammualaikum for the muslims 
and salam satu Malaysia 

CUTI CUTI

hmphh , cuti kembali lagi , dan ianya sangat bosan dan bosan seterusnya bosan . 

harini nak post pasalcuti pun takde mood , cuti duduk rumah je kayy . honeymoon semuanya kat rumah . 

mak dengan abah sibuk kerja, dan kerja . dan aku paham mereka kerja bagi aku makan . hmphhh . terpaksa lah aku akur , yang cuti kali ni , duduk rumah je lah XD 


untunglah kan yang pergi bercuti tu , haaa manfaatkan lah sebaik mungkin . 

dah cuti ni topik paling famous adalah HOMEWORK 

perlu ke cikgu bagi homework ? tak cukup lagi ke , kerja yang cikgu dah suruh kiteorang buat kat sekolah . 

belum campur lagi projek untuk PBS 

hadoiii , sekolah buat aku stress gila . hmmm

aku cuma nak rileks je masa cuti ni pun tak boleh . berat badan pun dah naik , perhhh  gempak betoii . 

cheq asyik make make je , mano tak gemok . hahahahaha 
*bahasa apa aku guna* kayy abaikan 

sampai sini sahaja lah aku ber "cot cet cot cet" 
korang pun dah bosan dah dengar aku bebel ni ,
and sementara cuti masih berbaki ni , manfaatkan lah kayy
buat homework ke apa ke ... janji benda yang sihat 

aku cakap orang aku tak buat lagi 

DO YOUR BEST ! 
CHAIYOK ! CHAIYOK ! 


 


0 comment[s] | back to top