F A K E S M I L E


ブログパーツ ハピネム

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Taman Negeri Royal Belum State Park :)
ASALAMMUALAIKUM 


baru baru ni kita ada tengok majalah 3 pasal "TamanNegeriRoyalBelumStatePark" 
guess what , tempat ni cantik gila ! 
acu kita dah pergi , dia kata tempat ni memang awesome .
Hutan Belum ni terletak di sempadan antara 3 negeri iaitu perak , kelantan dan siam . 


sumber : google image

nampak awesome enn ?? i can't imagine kalau aku honeymoon kat sini nanti . aku harap lah sangat , aku dapat husband yang suka traveller ni . Aamiin :) 
"sekali pergi hutan ni , confirm taknak balik" acu kita cakap macam tu . ahhh jealous ohh dengan acu . :3 wkwkwk 




air terjun dia weyhhh , ahhhh bak kata zaza " ahhh , nikmatnya ciptaan Allah" 
and i was like crazy when i'm imagine how beautiful the hutan belum :) 
it's was really awesome . double triple ziple awesome 



tak silap aku ni paya kan ? whateverlahh apa sekali pun . aku umpama orang gila bila tengok gambar2 pemandangan di hutan belum 



air sungai nya sangat bersih , tanpa dicemari *sastera betul aku ni* kalau kita pergi dekat sungai dia , kita akan boleh nampak ikan dengan jelas . awesome kan ? "yeee saya tahu" 


nampak dari bentuknya pun dah tahu , tempat ni memang sangat AMAZING !!!! 
dear future husband , boleh tak kalau kita buat honeymoon kita kat sini :(((((((((( 



dear future husband , tolonglahh saya merayu pada awak , tolong bawak saya datang sini :PP hahahaha *sedap hati aku je main minta2* 
boleh lah ye ^____^ 


sekian sahaja laporan dari saya , syahira yang comel lagi ayu :PPPP 
jumpa lagi :) 
ilalliqaa '



0 comment[s] | back to top