F A K E S M I L E


ブログパーツ ハピネム

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

CAPUANNNN :)
hello peeps 
asalammualaikum

hari yang agak memenatkan . act aku baru bangun tidur , terus bukak komputer then update blog . lalalalala
bosan . dia kata nak otp bagai tapi dia mengantuk . aku pun satu , tak tahu macam mana boleh tertidur , bangun2 sedar dah pukul 11 . haaaa memang best sebenarnya . hahaha .
kita berbalik pada tajuk entri saya .

Safuan !!! ohhh budak kecik yang sangat comel , kita rindu kat awak . 

abaikan muka saya yang tak berapa nak cun kat situ . 
aku tak pasti berapa umur budak ni , tapi dalam lingkungan 4 tahun . budak ni kalau tengok depan2 sebijik macam cina . and the important is , muka dia sama macam amirul . sama lahh sikit . Amirul asyraf junior . hahaha macam hapehh je aku merapu . ini time raya tahun lepas , dia datang raya rumah nenek kita , yang kelakarnya bila dia buat aksi mael lambong . kelakar gila . saya agak lupa apa nama abang dia . abang dia pun comel jugak , muka dia orang berbeza . berbeza sangat . abang dia umur baru 6 tahun , so that's mean tahun ni dia darjah 1 . 

saya harap sangat dapat jumpa dia raya tahun ni ! hahaha :) saya rindu nak dengar dia panggil saya "akak spect mata" comel je suara . 

gtg , aku pun sebenarnya dah tak tahu aku melalut sampai ke mana , yang penting , sebelum aku lupa Thank You sebab sudi baca entri aku yang merapu tahap ke laut . Muaaahhhhhh :* 

0 comment[s] | back to top