F A K E S M I L E


ブログパーツ ハピネム

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

My Tears :'c
hai blogwalking , asalammualaikum :)

kejap kejap , korang tengok cerita titanic semalam ? perhh awesome gila XD meleleh air mata ni . masih teringat lagi first time tengok cerita ni masa darjah3 . tengok dengan cousin cousin memalam buta kat rumah nenek . aku menangis bagai nak rak , tapi paling yang kelakar bila cousin aku yang kembar tu pun nangis sekali . rasa macam kelakar gila XD even masa tu aku masih belum matang tapi aku faham cerita tu XD aku tak pernah jemu tengok cerita tu , antara sebab nya Jack dawson tu handsome sangat . cerita tu berdasarkan kisah benar . tak sangka kan , kapal yang berteknologi tinggi tu boleh karam ? dibina dengan harga yang mahal . hmmm tulah , cipta lah teknologi setinggi mana pun , Allah itu maha berkuasa :) dia berkuasa atas apa yang dia kehendaki . :) 

oke oke . dah penat dah cerita pasal Titanic . anyway Thumbs up untuk pengarah dia (Y) .



0 comment[s] | back to top