F A K E S M I L E


ブログパーツ ハピネム

ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

post entah apa apa
hello , asalammualaikum 

peeps , it's about two days kita dah berpuasa . 

alhamdulillah , Allah yang maha penyayang telah menemukan kita semula di bulan puasa . 

hari kedua ni agak penat sikit , tapi terpaksa lah bersabar , memikirkan orang kat somalia tu 2 hari tak makan masih boleh hidup , apakan lagi kita ni .penat mungkin sebab faktor cuaca yang kurang baik . 
pada tahun ni kita semua berpuasa di bulan yang panas . memang terasa gila bahang dia .hahaha 

talking about bulan puasa , banyak makan masa berbuka tadi . 10 minit lagi nak azan dah isi , lauk dekat nasi .*muka excited* nak berbuka . hahahaha . gelojoh gila aku ni . hahaha muka masing masing kebuluq gila .

adik aku yg last lagi selamba gila , dia boleh ambil buah , dah hampir masuk mulut , baru ingat yang dia tu puasa .ahahaha.

tu jelahh cerita aku . bosan en? ye . aku pun bosan sebenarnya baca post aku ni . errr nymapah betul . hahaha


SELAMAT BERPUASA SEMUA MUSLIM 

0 comment[s] | back to top